Trendy v online marketingu - Radio Viva

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

ŽIVOT V MESTE > BRATISLAVA PODUJATIA
Trendy v online marketingu

Svet online marketingu sa neustále mení, získajte v ňom prehľad! Odborníci z najoceňovanejších slovenských digitálnych agentúr vám prezradia, čo im najviac funguje. Zorientujte sa v pravidlách i nových formátoch a získajte aj zákulisné informácie o tom, čo sa chystá. Zaraguza, Triad Advertising a PS:Digital ponúknu aktuálny sumár možností a efektívnych nástrojov na dosiahnutie vašich cieľov.

Hostia budú pútavo rozprávať o:
Zaraguza / Juraj Pobjecký (strategy director)
- Megatrend online video: Čo Zaraguze fungovalo najlepšie
- Ako premýšľať nad stavbou a dramaturgiou online videí, akú funkciu v komunikácii môžu plniť a ako získať z plateného proma čo najviac. Hovoriť bude aj zásadné veci, čo sa naučili pri desiatkach kampaní zo Slovenska a Čiech.

​Triad / Ján Papáč (Strategist & Social Media Specialist)
- Trendy v online marketingu ako také a ako s nimi pracujú v Triade v poslednom období
- Príklady Facebook live streamov pre O2 a Jamesom, ako začali robiť kampane pre Spotify či ako pracujú s Messenger botmi
- Window shopping nie je trendy

PS: Digital / Peter Šebo (Founder & CDO)
- Chatboti + AR a VR

Moderátorom večera bude odborník Kamil Aujeský.

Zaraguza
Kofola a šušlajúci pes s otázkou: Dáš si fofolu?, netradičné novoročné PF-ko Alcowebizer, Moja krvná skupina, Knižná výzva, Tatra Academy s Rytmusom,... V portfóliu tejto úspešnej digitálnej/reklamnej agentúry je viacero úspešných kampaní. Lokálnu kreativitu sprevádzajú svetové úspechy korunované množstvom ocenení (Golden Drum, EUROBEST, PIAF, Festival of Media, EFFIE, FLE media awards, EFFIE Slovakia, Zlatý klinec). Z nich bol najväčším úspechom minulý rok, kedy získali Golden EuroEFFRIE za fofolu ako jediná agentúra zo Slovenska a Česka, ktorej sa to podarilo, alebo rok 2012, kedy ju Facebook zaradil medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré túto sieť využívajú najefektívnejšie. Zaraguza vznikla v roku 2008, dnes má pobočku aj v Prahe a pre svojich klientov pripravuje komplexné komunikačné ekosystémy, ktoré spájajú online s offline-om.

Triad Advertising
Pôsobivá prírodopisná reklama na tresku pre Ryba Žilina, spoločné počítanie fanúšikov O2, úderná kampaň denníka SME v hlavnej úlohe s otázkami novinárov alebo ateliér Bechcerovky, v ktorom sa fotky ľudí menili na umelecké diela. Táto nezávislá reklamná agentúra pôsobí na slovenskom trhu od roku 2005. Veci robí tak, aby dávali zmysel, tešili ju aj klientov a aby za ňu hovorili výsledky. Za svoju prácu získali viaceré domáce aj zahraničné ocenenia, podľa rebríčka TAAS je Triad Advertising štvrtá najkreatívnejšia agentúra na Slovensku, čo sa týka získu ocenení za minulý rok a v tento rok sa stala digitálnou agentúrou roka podľa rebríčka Digital Pie.

PS:Digital
Kampaň pre združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra Novodobí otroci, kampaň pre mladých pre Tatra Banku ale aj vzdelávanie o digitálnom marketingu vypĺňa čas tejto agentúry so špecializáciou na sociálne médiá. PS:Digital, ktorá vznikla v roku 2014, svojim klientom prináša kreatívne a efektívne riešenia s využitím najnovších možností digitálneho marketingu. Okrem komplexných digitálnych kampaní ponúka aj špecifické služby podľa potrieb klientov a partnerov. Táto agentúra má na konte ocenenia Zlatý a Strieborný klinec.
2017 © INTERSONIC MEDIA s.r.o.
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky